måndag 7 januari 2013

Inspiration Bloomingville

Oj oj oj va mycket fint det finns i Bloomingvilles Spring 2013-katalog... Vill haaaaaaa!!! :)
 
Lite inspiration därifrån.
 






 
Idag har Moltas och jag haft besök av min vän Linda och hennes barn Elsa och Joar. Mysigt värre! Önskar att vi bodde närmre varandra...
 
Imorgon anländer åbäke nr 2 till hemmagymmet... spännande. Snart är det komplett! :)
 
Tror att jag ska göra något för mig ovanligt ikväll... nämligen gå och lägga mig tidigt! Börjar väl kanske bli hög tid att få till lite vettiga kvällsrutiner för min del... och minska ner på nattugglandet. Jobbet hägrar ju om mindre än en månad nu. Vilket by the way känns totalt overkligt! Men, men, gissar att jag kommit in i den svängen igen efter en dag på plats.
 
Nä, kanske dags att gå och borsta gaddarna nu då... Natti natt! :)

6 kommentarer:

  1. Mycket snyggt! Gillar deras dova färgskala och trädetaljer:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vårigt blekt och snyggt!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Tiden går fort när man är hemma mammaledig. Förstår att det är blandade känslor att återgå till jobbet. Samtidigt som man vill vara med dom små trollen hela tiden så är det skönt att få en paus från dom och få längta lite och få göra nånting annat.
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket fint!gillar döskallarna!konstigt att man ska gilla sånt,men coolt är det som inredningsdetalj.Vad lyxigt att ha ett hemmagym,avis där.Här skulle en annan också komma igång med lite träning.Har prövat gymkort men det gick inte så bra,var typ aldrig där.Hoppas det inte kommer så mycket snön nu så man kan börja promenera.ha en fin dag,kram A

    SvaraRadera
  5. Mye hærlig i vente fra Bloomingville ja, det er bare å glede seg :-)

    Hilsen Vibeke

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica